ტექნოლოგიური განვითარება მუდმივად თამაშობდა გადამწყვეტ როლს სამუშაო ბაზრის ჩამოყალიბებაში. დღეს, ხელოვნური ინტელექტი (AI) გარდაქმნის სამუშაო ძალას, რადგან ახალი სისტემები თანდათან სწავლობენ როგორ შეასრულონ სხვადასხვა ამოცანები. მიუხედავად იმისა, რომ პროცესი შეიძლება არ იყოს მყისიერი, ხელოვნური ინტელექტი ნელ-ნელა იკვალავს გზას სხვადასხვა ინდუსტრიებში. მოდით განვიხილოთ თუ რა სამუშაოების ჩანაცვლება შეუძლია AI-ს.
მომხმარებელთა მხარდაჭერის წარმომადგენლები:
კლიენტებისგან ბევრი შეკითხვა მეორდება და არ საჭიროებს მაღალ ემოციურ ან სოციალურ ინტელექტს. ხელოვნურ ინტელექტს შეუძლია ავტომატური პასუხების გაცემა ხშირად დასმულ კითხვებზე, როგორიცაა შეკვეთის სტატუსი, გადახდის დადასტურება და თანხის დაბრუნება. როდესაც ხელოვნური ინტელექტი ვერ პასუხობს შეკითხვას, მას შეუძლია კლიენტის გადამისამართება ადამიანური მომსახურების წარმომადგენელთან.
ადმინისტრატორები:
ზოგიერთი კომპანია უკვე იყენებს ხელოვნური ინტელექტის მქონე მისაღებ სივრცეებს. მოწინავე AI სისტემებს თავისუფლად შეუძლიათ დაინახონ, მოუსმინონ, გაიგონ და უპასუხონ სტუმრებსა თუ მომხმარებლებს. სავარაუდოა, რომ მომავალში ხელოვნური ინტელექტი კიდევ უფრო დაიხვეწება და შესაბამისად, მთლიანად გააქრობს ამ სამსახურებს.
ბუღალტრები:
ხელოვნური ინტელექტი გარდაქმნის ბუღალტრულ აღრიცხვას. AI-ზე მომუშავე სერვისებს შეუძლიათ ეფექტურად გაუმკლავდნენ მონაცემთა შეყვანას, შეგროვებას, შენახვას და ანალიზს. AI-ის გამოყენება ბუღალტრული აღრიცხვისთვის არის არა მხოლოდ ეკონომიურად მომგებიანი, არამედ გაცილებით ზუსტი, რაც ამცირებს ადამიანის ჩარევის საჭიროებას.
საოფისე სამუშაოები:
ხელოვნურ ინტელექტზე ორიენტირებული პროგრამული პროდუქტები, ავტომატიზირებს სხვადასხვა საოფისე ამოცანებს, მონაცემთა მოპოვებიდან დაწყებული მონაცემთა ანალიზით დასრულებული. მიუხედავად იმისა, რომ ადამიანები კვლავ ჩაერთვებიან ტრენინგებსა და უფრო მაღალი დონის ანალიზში, რუტინული ამოცანები, როგორიცაა მონაცემთა შეყვანა და დახარისხება, მთლიანად ხელოვნურ ინტელექტზე დამოკიდებული გახდება.
გაყიდვების წარმომადგენლები:
AI ცვლის სარეკლამო და საცალო ლანდშაფტს. სოციალური მედიის პლატფორმებზე მიზანმიმართული მარკეტინგის შესაძლებლობები საშუალებას გაძლევთ შექმნათ პერსონალური კონტენტი. ხელოვნურ ინტელექტს შეუძლია ისწავლოს სავაჭრო ქცევები და მიაწოდოს პერსონალიზებული პროდუქტის რეკომენდაციები. თვითმომსახურების სარეკლამო ბაზრები ასევე საშუალებას აძლევს ბიზნესს შექმნან საკუთარი რეკლამა, რაც ამცირებს ტრადიციული გამყიდველების საჭიროებას.
ტაქსის და სატვირთო მანქანის მძღოლები:
უახლოეს წლებში ტაქსები და ავტობუსები სრულად ავტონომიური გახდება. გარდა ამისა, სატვირთო მანქანების მძღოლების დეფიციტი შესაძლებელს ხდის, რომ ხელოვნური ინტელექტის მქონე სატვირთო მანქანები ჩაანაცვლებენ ადამიანურ მძღოლებს. კომპანიები, როგორიცაა Waymo და Cruise, უკვე ლიდერობენ ავტონომიური მართვის ტექნოლოგიაში.
კორექტორები და მთარგმნელები:
ხელოვნური ინტელექტის მქონე აპლიკაციები, ეხმარებიან მწერლებს შეამოწმონ თავიანთი ნამუშევარი წაკითხვის, ორთოგრაფიული შეცდომებისა და გრამატიკული შეცდომებისთვის. AI ასევე აადვილებს თარგმნის პროცესს, რაც მართალია მთარგმნელებისთვის დიდი დახმარებაა, თუმცა ეს ერთგვარი გამოწვევაცაა.
#datashvil #drpkhakadze #sheniganatleba #sheniambebi #sheniekimi
მასალის გამოყენების პირობები