ფიტპას ჯორჯიას მომხმარებელთა უფლებების დარღვევა: GCCA-ის ახალი გადაწყვეტილება
ფიტნეს დარბაზებით სარგებლობის სააბონენტო სისტემა “ფიტპას ჯორჯიას” მომხმარებელთა უფლებების სავარაუდო დარღვევის ფაქტების გამო კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ (GCCA) პირობითი ვალდებულებები განუსაზღვრა.
ფიტპას ჯორჯია და კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტო (GCCA) ახალ ხელშეკრულებას აფორმებენ. GCCA-მ ფიტპას ჯორჯიას მიმართ პირობითი ვალდებულებები დააწესა მომხმარებელთა უფლებების სავარაუდო დარღვევის გამო.
რას ითვალისწინებს GCCA-ს გადაწყვეტილება?
GCCA-მ „ფიტპას ჯორჯიას“ დაავალა:
- შიდა პოლიტიკის გამოსწორება: კომპანიის შიდა პოლიტიკა უნდა იყოს კანონმდებლობასთან შესაბამისი და გათვალისწინებული უნდა იყოს მომხმარებელთა უფლებების დაცვა.
- მინიმუმი ინფორმაცია მომხმარებლისთვის: კანონით განსაზღვრული ინფორმაცია მომხმარებლებს უნდა ჰქონდეს ქართულ ენაზე, მკაფიოდ და გასაგებად.
- ხელსშეკრულების ცვლილებები: მომსახურების ხელშეკრულების ცვლილების შემთხვევაში, მომხმარებლებს უნდა გაეგზავნოს შეტყობინება 1 თვით ადრე ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით.
GCCA-ის გადაწყვეტილების თანახმად, ფიტპას ჯორჯიას 3 თვის ვადა მიეცა წინაშე ნაკისრი ვალდებულებების შესასრულებლად.
ფიტპას ჯორჯია კომპანიაა, რომელიც ყოველთვიური სააბონენტოს სანაცვლოდ სთავაზობს სპორტ დარბაზებით და სხვადასხვა სპორტულ და გამაჯანსაღებელ დაწესებულებებით სარგებლობის სერვისს. ეს სერვისი საშუალებას აძლევს კომპანიებს თავიანთი თანამშრომლებისათვის მიიღონ კომფორტული და მულტიფუნქციური სპორტული აქტივობები.
რა უნდა იცოდეთ ახალი რეგულაციების შესახებ?
- უსაფრთხოება და სანდოობა: ახალი რეგულაციები უზრუნველყოფს, რომ მომხმარებლებს მიაწოდოს ყველა საჭირო ინფორმაცია და მათი უფლებები დაიცვას.
- შეცვლილებების ეფექტი: კონტროლის სისტემა ვალდებულებების შესრულებით დაიცავს მომხმარებლების უფლებებს და გააუმჯობესებს სერვისების ხარისხს.
- “გამოასწოროს კომპანიის შიდა პოლიტიკა და კანონის მოთხოვნებს შეუსაბამოს;
მომხმარებელს ქართულ ენაზე – მკაფიოდ, გასაგებად და სრულად მიაწოდოს კანონით განსაზღვრული ინფორმაცია;
მომსახურების ხელშეკრულებაში, ცვლილებ(ებ)ის შეტანის შემთხვევაში, 1 თვით ადრე, სერვისის თითოეულ მომხმარებელს ელ-ფოსტის მეშვეობით აცნობოს.
GCCA-ის გადაწყვეტილებით, ხელშეკრულების თანახმად, მოვაჭრეს განესაზღვრა 3 თვის ვადა – სააგენტოს წინაშე ნაკისრი ვალდებულებები შესასრულებლად,”- ნათქვამია კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
კომპანია “ფიტპას ჯორჯია” კომპანიებს ყოველთვიური სააბონენტოს სანაცვლოდ მათი თანამშრომლებისთვის სპორტ დარბაზებით და სხვადასხვა სპორტული და გამაჯანსაღებელი დაწესებულებებით სარგებლობის სერვისს სთავაზობს.