კომპანიამ Google 2015 წლის შემდეგ ლოგოტიპი პირველად შეცვალა – ასო G ახლა წარმოდგენილია კომპანიის ფერების გრადიენტული გადასვლით. ახალი ლოგო უკვე გამოჩნდა iOS-ის აპლიკაციაში.
ტრადიციული ოთხი ფერის მკაფიო სეგმენტების ნაცვლად, ლოგოზე ახლა მათი ერთმანეთში რბილი გადასვლაა წარმოდგენილი: წითელი გადადის ყვითელში, შემდეგ მწვანეში და ბოლოს ლურჯში. Android-ისა და Google-ის ვებვერსიაში ახალი ხატულა ჯერ არ არის დანერგილი. ამასთან, კომპანიას სხვა ლოგოებთან დაკავშირებით ოფიციალური განცხადება არ გაუკეთებია.
წინა მასშტაბური განახლება ბრენდის სტილში 2015 წლის 1-ელ სექტემბერს განხორციელდა.