დღეს ჩვენს ქვეყანაში ძალიან ბევრი ფიტნეს კლუბი არსებობს.
ისინი განკუთვნილია როგორც მაღალი, ისე საშუალო დონის მომსახურებისათვის. თუმცა, მომხმარებლის გამოკითხვის შედეგად, არ იგრძნობა განსხვავება მომსახურებასა და პერსონალურ ან დარბაზის მწვრთნელთა მიდგომების საკითხებში.
თუმცა ბევრი აღნიშნავს კომფორტულ გარემოს და ჰიგიენის ნორმების დაცვას, რაც მათ აძლევთ მოტივაციას, იყიდონ აბონემენტი პრემიუმ კლასის ფიტნეს კლუბებში, ხშირ შემთხვევაში დარბაზში არ არსებობს მომხმარებლის ჯანმრთელობის შესახებ გამოკითხვის ანკეტები, რაც ორივე მხარისათვის აუცილებელია.
როგორც წესი, მომხმარებლის მიერ შევსებული და ხელმოწერილი გამოკითხვის ანკეტის ასლი კლუბში რჩება.
ასევე, მომხმარებლისთვის, მისი ანამნეზის შესწავლის გარეშე, შაბლონური ვარჯიშის პროგრამების გაცემის არარსებობა ორივე მხარეს უქმნის პრობლემებს. დამწყებისათვის შაბლონური პროგრამების გაცემა მისაღებია მხოლოდ მწვრთნელთან გასაუბრების შემდეგ.
როგორ უნდა გამოიყურებოდეს ვარჯიშის პროგრამის ბლანკი და მომხმარებლის ჯანმრთელობის შესახებ გამოკითხვის ანკეტა?
მსგავსი სიახლეები