პაციენტთა გამოკითხვა ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზაა ჯანდაცვის სერვისების გაუმჯობესებისთვის. რეგულარული უკუკავშირი ეხმარება კლინიკებს, გაიგონ პაციენტების საჭიროებები, პრობლემები და მოლოდინები, რაც საბოლოოდ ხელს უწყობს უფრო ხარისხიანი და პაციენტზე ორიენტირებული ჯანდაცვის ჩამოყალიბებას.
რატომ არის მნიშვნელოვანი პაციენტთა გამოკითხვა?
ჯანდაცვის სერვისების გაუმჯობესება – კლინიკები იღებენ მონაცემებს, რომლებიც ეხმარებათ მომსახურების ოპტიმიზაციაში.
პაციენტთა კმაყოფილების გაზრდა – პაციენტები თავს უფრო მნიშვნელოვანად გრძნობენ, როდესაც მათი მოსაზრებები გათვალისწინებულია.
პრობლემების იდენტიფიცირება – გამოკითხვები ავლენენ სუსტ წერტილებს, რომლებიც შეიძლება შეუმჩნეველი დარჩეს. კითხვის გაგრძელება…


